Dana 24. 05. 2016. godine, Centar za građansku suradnju je poslao Priopćenje medijima pod nazivom „MIO/PIO JE DUŽAN ZAPRIMITI ZAHTJEVE ZA OBRADU MIROVINE/PENZIJE“ , u kojem smo naveli da smo u sklopu besplatne pravne pomoći za radnike i sindikate dobili pritužbe građana koji tvrde da im u Federalnom zavodu za mirovinsko i invalidsko osiguranje – Županijska administrativna služba za HBŽ/K 10 sa sjedištem u Livnu, odbija zaprimiti dokumente i zahtjev za odlazak u mirovinu, uz objašnjenje da još uvijek na snazi nije „novi“ Zakon o MIO/PIO FBiH, a „stari“ Zakon o MIO/PIO FBiH ne vrijedi.
U današnjem razgovoru s ravnateljem i djelatnicima Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje – Županijska administrativna služba za HBŽ/K 10 sa sjedištem u Livnu, saznali smo da se zahtjevi uredno zaprimaju, obrađuju, šalju odgovori, te da informacije s kojima smo do sada raspolagali nisu točne.
Centar za građansku suradnju Livno se ovim putem želi ispričati instituciji i djelatnicima Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje – Županijska administrativna služba za HBŽ/K 10 sa sjedištem u Livnu, zbog eventualnih poteškoća koje smo prouzrokovali u njihovom radu i komunikaciji sa strankama.
Ovim putem obavještavamo građana da se svi zahtjevi za odlazak u mirovinu uredno zaprimaju. Molimo da prilažu potpunu dokumentaciju po uputama djelatnika Federalnog zavoda za mirovinsko i invalidsko osiguranje – Županijska administrativna služba za HBŽ/K 10.